Германос сервизи

Предишната тема Следващата тема Go down

Германос сервизи

Писане by vaifa on Пон 13 Фев - 12:56

Здравейте!
Случи ми се една случка със сервиз на Германос и искам да попитам нормално ли е това,което ми се обяснява.
Аз съм с Н8(нямам грам проблем),обаче жена ми се хвана за едно HTC Wildfire,с което бял ден не видя..
Проблема е следния:Появи се мъртва зона на дисплея(цял ред).Проверих в нета-оказа се,че това е масов проблем за тази марка при всички модели(някакъв дигитайзер се отлепял от тъча при резки промени в температурата).След това обаче тя го остави на перваза на прозореца(затворен),и от конденза се понамокри.След това!!Телефона си работеше както и преди намокрянето-другите неща почти ОК(тъп Андроид) и мъртвата зона на дисплея.
Телефона е с гаранция 2 год. от Германос и със застраховка.
Първия път го върнаха от София и казаха да се спасяваме,щото бил намокрен.Казахме,че е застрахован и им го пратихме пак.Обадиха се и казаха следното:Ремонта ще възлезе на 425 лв.!!,от които застраховката покрива 40 %-около 170лв.Останалите 255лв. трябва да се доплатят,или да си изберем нещо за 170 лв.Цитирам сервиза:тотална щета..
Та питам,ако някой е наясно,това извиване на ръчички ли е(при положение,че има застраховка),или е нормална практика в Булгаристан.
Пак казвам,че НТС-то си бачка,всичко си му е наред с изключение на дисплея,който се прецака на първия месец.

vaifa

Брой мнения : 31
Join date : 23.07.2011

Вижте профила на потребителя

Върнете се в началото Go down

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите